Ballloglum normal😁 2,5 senedir aktif olarak araba kullanıyorum hala daha şerit değiştirirken ve geri giderken stres yapıyorum😂 ayna kontrolünüz zamanla artar, dar yollarda karşıdan araba geldiginde yanaşabileceğiniz kadar sağa yanaşıp bekleyin karşıdaki geçsin önce. Kavşaklarda sola dönüşte de çok açıktan almanıza gerek yok aslında, gerçi araç büyüklüğüyle de ilgili ama çok açıktan almadan direksiyonu yavaşça kırarak da rahat dönebilirsiniz.