ticktack Merhaba bizde mamaspapas bebek oturağı var, acaba ek gidaya gecince onu kullanamaz mıyız bilen var mi? İlla mama sandalyesi almak şart mı? Mesela mama sandalyesnde bebeginiz kac yasina kadar kullandı yada oturağı olanlar bilgi verirse cok sevinirrim
3kedili2bebekli ticktack mama sandalyesine 15 aydan sonra oturtamadim ama masa sandalye olan bir model tercih etmiştim su an öyle tercih ediyoruz
damlaozzz ticktack Oğlum ilk başlarda asla oturmak istemedi çok ağladı şimdi 3 ay olucak baya alıştı biz yemek yerken yanımıza çekiyoruz anca onun üzerinde durup yiyor bizim yediğimizi görünce oda mama sandalyesinde yiyor
furser ticktack ikea antilop modelinden cok memnunum, temizligi cok kolay, cok hafif ve kucuk oldugu bebisler icinde cok rahat dik oturabiliyorlar. Ekstra olarak minder ve ayak destegi aldim, yemek saatleri disindada oturup vakit geciriyor
hazale966 ticktack bende oturmaya basladıgında az az oturtuyordum ek gıdasını vs orda yiyordu ama 10 aydan sonra durmak istemedi sarkıyordu vs kaldırdım düşer diye simdi yerde yediriyorum sinibezi üstünde🤣
busehavva ticktack vallahi oturmaya başladıgndan beri kullaniyorz şuan da 17 aylık elim ayağım resmen,iş yaparken eline yiycek şeyler veriyorm mutfakda en azından bı yeri dağıtmadan oyalıyor baya.Kesinlikle tavsiye edermm çok kurtarıcı oluyor