ayseaksoy Dün sabah itibariyle 18 aylık kızımı sütten kesme kararı aldım fakat göğüslerim çok kötü oldu sağa sola dönemiyorum siz nasıl bir yol izlediniz? Sağım yapmalı mıyım sizce? Bilgisi olanlar lütfen görün
muge_anlii ayseaksoy aynı şeyleri ben de yaşadım kesinlikle sağın bir işe yaramadı hemen sağlık ocağına gidip krem yazdır isimlerini hatırlamıyorum ama o kremler aynı gün rahatlattı 3 tane verecek karıştırıp sürmen lazım
Tuuggccee ayseaksoy bızde yenı bıraktık az kendonızı rahatlatcak kadar sagın zaten ucuncu gunde benm bısey kalmadı bıle ılk ıkı gun cok şişti sonra brzdaha ıyıydı oyuzdem sagım yapmadnzmı malesef olmuyor
ayseaksoy Tuuggccee bizimde bugün ikinci günümüz, inşallah yarına bir şey kalmaz. Kimisi sağ diyor kimisi sağma memeyi uyarırsın süt geri gelir gitmez diyor kafam allak bullak. Biraz da olsa sağacağım teşekkür ederim 🥹
Tuuggccee ayseaksoy sagın yoksa mastit olursunuz ıkı gun kafam kadar memelerle gezdm agrıdan duramadm🙈 sonra sagdım bır hafta oldu nerdeyse suan baya ıyıyım sutumde okdr kalmadı gıbı ne agrı yapıyor nede şişlik var sagmıyorm
cevriyeee ayseaksoy beyaz kalp sabunu sütyeninizin arasına koyun çok işe yarıyo sütü çekiyor.Azar azar sağın ama 5 10 damla sağın rahatlatın sabunda kesmeye yarıyor
cevriyeee ayseaksoy Rica ederim ben de memeden keserken burada sormuştum biri yazmıştı gerçekten çok işe yarıyor sabunu 3 4parça halinde kesip yerleştirin göğsünüze
Dfncgdm2022 ayseaksoy cnm burda okumustum bir cok annemız doktor bir ılac yazdı dıyordu saglık ocagına gıt yazdır ıstersen mastıt olmazsın en azından bırde hepsını degıl azar azar sagmaya calıs boylelıklr yavasca cekılır burda boyle okumustum ınsallah tez zamanda gecer 😌
ayseaksoy Dfncgdm2022 amin inşallah 🫶🏻 o ilacı bende çok duydum ama hamileyim aynı zamanda kullanamam sanırım
AliBekirinAnne Bi tek bende mi sorun olmadı bende önce gece emzirmesini kestim sonra gündüz uyandığında verdim 1 kere sonra hiç vermedim çok şükür bi sıkıntı yaşamadım