damlaozzz Kızlar aktivite masası alıcam oğlum 8,5 aylık artık minik oyuncaklar asla ilgisini çekmiyor bu belki ilgisini çeker diyorum siz hangi marka aldınız fisher price bide clementoni çok övüyorlar kullanan varmı ?
momas damlaozzz fisher price var çok memnunum 6.5 aylıktan beri oynuyor. 8. Aya giricez onun sayesinde koltuğa tutunup sıralıyor ayakta duruyor
3kedili2bebekli damlaozzz clementoni kullandım ben çok seviyoruz hala sarki söylüyor hayvan sesleri falan var
damlaozzz momas maşallah seninkinin hızına 😍 biz 9. aya giricez daha yeni yeni başladı tutunup kalkmaya dedim tam sırası almanın eşimde fisher price diyor yorumlarıda çok
momas damlaozzz evet üstündeki oyuncakları çok güzel ben bile oynuyorum oğlumla 😂😂 ben önce yürüme arkadaşı almıştım o da fisher price eğitici köpekçik baktım onun üstündekilerle oynuyor tutunuyor ( 5 aylıkken aldım) masayı da aldım şu an masa favorisi😂
damlaozzz momas Aa onuda sorayım bebeklerimiz yakın 😋 yürüme arkadaşından ondanda memnun musun seviye arttırma özelliği falan varmış galiba 😀
momas damlaozzz var tabi masada da var ikisinde de 3 seviye var o da çok iyi bay eğitici şarkıları da çok güzel ben hep onunla yemek yedirdim şimdi ona biraz ara verdim sıkılmasın diye masayla oynuyor 1-2 haftaya da masaya ara verip yürüme arkadaşını vericem ✌️
damlaozzz 3kedili2bebekli Teşekkür ederim üzerindekiler zaten eğlenceli gözüküyor sesli olsun istiyordum bende 😊🙏🏻
momas damlaozzz rica ederimmm💖 bu arada fikir olsun ben ikisini de 2. El aldım dolaptan çok temiz ürünler var dün arkadaşımda aktivite masası aldı hatta yeni gibi
talhamamy momas bende almayı düşünüyorum yorumunuzdan sonra kesin alacam😂 bu modeli mi kullanıyorsunuz
damlaozzz Dedektifgadget Onada bakıyorum kuzum oğlum inanılmaz sıkılıyor artık hangisi olursa dedim bende 😊
momas damlaozzz genelde çiftlik kapısı sıkıntılı bütün ürünlerde ama çokta sorun değil diğerleri çalışsın yeter. Ben 1600 e almıştım sıfır 2500 falan
Usnac1995 damlaozzz Aktivite masamız var sıfır ayarında. Clementoni. İstanbuldaysanız bakabilirsiniz ❤️
damlaozzz momas Dolapta dediğin gibi tertemiz uyguna koyanlar var iyice bakıp denk getirebilirim normal sıfır fiyatı biraz pahalı 😀