sinembereng önce kadın doğum doktoruma gittim. Çünkü göbeğim hiç yumuşamamıştı, hala hamileymişimcesine sert ve tam hamile formundaydı. Muayene de her şey yolundaydı ama bu kadar göbek normal değil kas ayrılması olabilir dedi doktor ve ultrason çektirmemi istedi. Çekildi ve kesin tanı kondu. Orası da genel cerrahiye sevk etti. Kilo alimindan dolayı yağlanmada olduğu için sıkı bir diyet ve sporla verebildiğimiz kadar kilo verelim. Kalanı ne durumda olcak bir bakalım dedi doktor. Yine de ne olursa olsun eskisi gibi olmayacağını ôzellikle söyledi 🥹