Biz3kisiyiz_
Bu ara oyun grubuna daha çok gidiyoruz. Hergün parka çıkarıyoruz. Sosyalleşmesine çok fayda sağlıyor. Lego oynama, kitap okuma, şarkı söyleme, ritim çalışma, yemek yapma gibi aktivitelerimizi artırdık. Uyku beni en mutsuz eden konu; gündüz uykusunu 25 aylıkken bıraktı. Gece erken yatırıyorum, sabah erken kalkıyor. 3 ana, 3 ara öğünümüz var; ana öğünlerin saatlerine çok dikkat ederim. Tam bir blwcidir. Huyu çok değişken; bir dönem asla kendisini iten bir çocuğa tepki vermezdi, şimdi kendini koruyor. Sıkça ‘’benimmmm’’ diyor bu aralar sağ olsun🙈 Tv izlemiyor, hiç izlemedi; konuşması akıcı, 4-5 kelimelik cümleler kurar, şarkı söyler. İngilizce birçok kelimeyi bilir.