
Kızlae nasıl kızım 2 aylık ama reflusu var
Doktor gittim moltis (yanlis hatirlamiyorsam))diye bir şurup var ama kızma alerji oluyor ishal oluyor hemen denedim uzun ara verdim yine denedim ishal oldu doktor söyledim zaten vermedi dedi alerji oluyor o ilaç?
Hiç reflüye daie bir ilaç falan vermedi
6 aylık kadar sürebilir dedi reflü yatağı kullan denildi