Merhaba kızlar oğlum 1 yaşına gelmek üzere bu zamana kadar yatak almadım montessori model alıp odasını ayırmak istiyorum artık. Bu model kullananlar ayaksız alsam herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım. Geceleri kalkıp emeklemeye çalışıyor en azından düşme riski daha az olur diye düşündüm . Kullanışlı olur mu ayaksız yerle bir modeller ?