sakarya5425 beşinci ayda doktorların çoğu tadımlara başlatıyor canım. Yani en azından bizim doktorumuz ve çevremdekiler öyle yol aldı. Sende başla derim ama için rahat değilse yine bir doktoruna danış ❣️ senden ricam tatlı şeyleri en son vermen 🙂🙂 çünkü damakları alışınca diğer şeyleri kabul etmiyorlar maalesef