loswin yok canım büyük ihtimalle sandığın gibi bişey değil cilt kanseri olan hastam vardı dudapında başlamıştı böyle değildi sert şekli bozuk günden güne büyüyen bir yapı idi. Netten bakınca hepimiz kanseriz sen biraz psikolojik olarak da arkadaşından ötürü yaralısın hassassın o yüzden bilinç altında kötüye yoruyo ama için rahat olsun muhtemelen geçici bişey