bossbabysmom 1 sene kolik filan sürmez arkadaşlar. Bakın ben koliğin en şiddetlisini yaşadım. 22 kilo verdim stresten. 3 buçuk aylıkken bitti kolik. Ama kolik nedeniyle bebek 3 buçuk ay boyunca sürekli huzursuz sürekli ağladığı İçin bunu huy ediniyor. Tam bitti derken 4. Ay gerilemesi başlıyor. Size tavsiyem 4,5 ayda uyku eğitimi verin. Şeker gibi olsun bebeğiniz. Ben artık delirmek üzereydim o kadar zor günler geçirdim ki ama eğitim ne huzursuzluk bıraktı ne de ağlama