gulummmmmm Kızlar ben 50 gün önce hem sezaryen hem kist ameliyatı oldum , doğumdan 15 gün sonra dikislerim alındı benim dikislerim çok fazlaydı ama Benim gördüğüm 3 dikiş unutulmuş ve etle kaynamış 🤦🏼♀️ Şimdi beni tekrar mi kesecekler
gul6128 gulummmmmm bende normal dogum ettim 10 subat 2025’te 6 hafta sonra kontrole gittim doktor icerde cok yogun kanama oldugunu soyledi kontroler yapildi ve plasentanin kucuk bi parcasini unutmuslar 😫
oylesinebiri__ gulummmmmm gittiğiniz kadın doğum uzmanına gidin dikiş aldırma nasıl bişey bilmiyorum benim yapıştırma dikişti
giizeemm gulummmmmm Bazen unutulabiliyor veya çok yanyanaysa gözükmeyebiliyor ya da o kısım biraz daha kaynasın diye bırakıyorlar ama bilgilendiriyorlar. Sağlık ocağınızda dikiş işlemleri oluyor mu bilemiyorum her yerin farklı isterseniz görüşün alabiliyorsalar o an alırlar risk görürseler doktorunuza veya acile yönlendirirler. Sağlık ocağında hemşireydim çok böyle denk geliyorduk bizim imkanlarımız doğrultusunda alınabilecek gibiyse alıyorduk. Geçmiş olsun.
maviev35 Onlar zamanla kendi düşüyor. (Daha yeni bacağımdan ameliyat oldum doktor uçları uzun olanları kesti kalanlar da bir kaç haftaya kendi düştü) tabii içiniz rahat olsun diye bi tekrar doktora gidip öğrenebilirsiniz.
gulummmmmm gul6128 Hadi ya 🤦🏼♀️ Allah yardımcımız olsun niye böyle şeyler oluyor ya benim canım yanıyor meğer içerde dikiş kalmış
gul6128 gulummmmmm Amin vallah, peki doktor ne dedi senin icin ? Tekrar mecbur ameliyat mi ? Ben gecen carsamba kurtaj oldum aldilar plasentanin kucuk parcasini 😫 olmamasi gereken seyler aslinda 🥺
gul6128 gmz10 benim cok yogun kanamam vardi ama icinde oyle toplanmisti aldilar gecen carsamba plasentanin kucuk parcasini 😫 iyiki kontrole gittik ya
gulummmmmm gmz10 Şuan hastanedeyim Baya Baya unutmuşlar ultrasonla bakıp duruma göre hangi yöntemle cikarcaklarini soyliycekler siradayim
gmz10 gul6128 Benim de aldılar, kontrole gitmesek haberimiz olmayacakmış🥲tekrar bir işlem geçirmek kötü olsa da
gulummmmmm oylesinebiri__ Benim plastik mavi dikişlerden ve unutulmuş Alacaklar ama önce ultrasonla bakıp hangi yöntemle cikarcaklarini soyliycekler bebegimde dışarda Mama yaptım geri geldim bakalım ne olacak çok korkuyorum tekrar kesilmekten
gulummmmmm giizeemm Benim haberim yoktu kendi haberide yokmuş doktorun basbaya unutmuş, şansa acilde dikişlerimi açan doktor vardı ay unutmuşum yaa dedi , ama sana her hangi bir acı vs vermedigi sürece sıkıntı yok dedi sadece Bir tanesini eliyle çekti diğerleri deri altında kaynamış kızlar yeniden kesilmesini istemedik inşallah bir sorun çıkmaz 🙄 @gmz10 @oylesinebiri__ @TulayGeriDon @umutugba
oylesinebiri__ gulummmmmm kötü ya ALLAH yardımcıniz olsun insan korkuyor umarım acısız bi şekilde hallederler
TulayGeriDon gulummmmmm apandisit ameliyatı sonrasında dikislerim sürekli sisip ceviz buyuklugunde iltihap birikiyordu. Ameliyat sonrasında 6 ay içinde 7 kez canlı canlı kesildim. Sebep bulamiyorlardi. En sonunda bi doktora gittim. Yine canlı canlı kesti Elinde makas tarzı birsey alıp karnima iyice soktu çevirdi cevirdi. Bir ip uzadı geldiii. İçimde dikiş ipi unutmuşlar. Sen sanslisin. Plastik büyük ihtimalle vücut eritir. Ve erken farkedilmesi büyük şans
elifbarcin65 TulayGeriDon ay neler yasamissin canm 🤦🏼♀️Bende apandisit ameliyatı olmuştum yıllar önce Ay birde üstüne 6 ayda 7 kere kesilmek dehşet bir şeydir helhalde çok geçmis olsun❤️