Herkese merhaba hanımlar, o kadar tükendim ki ne yapacağımı bilmiyorum bebeğim 32 günlük doğduğundan beri emzirmek ve doğurmakla ilgili hep sıkıntı yaşadım ilk doktor önerisi ile sarılık olmasın diye mama -emzirme şeklinde gittim sonrasıda sütüm arttı doktor mamayı 1 e indirdim iyi gidiyordu sonrasında bebeğim gaz sancıları sebebiyle memeyi cekistiriyor geri dönüp aglayarak daha şiddetli emiyor cırpınıyor bu sürede gögüslerim daha kötüye gitti üstüne 120 ml mama verdiğimde de hepsini içiyor kusmuyor demekki sütüm yok cocuk ondan cekistiriyor dedim ya da biberona alıstıgı için sağıp versem makine göğüs yüzeyi mi yaktı derim küçük küçük soyuluyor ne yapcagmı bilmiyorum