Kızlar kızım 23 aylık. Ve her şeyden korkmaya başladı. Dışarı adım atıyoruz apartmanın kapısında beni kucağınıza alın diye bacağımıza yapışıyor korkuyorum diyor. Bir ses duyuyor normal yani evde olan sesler ödü kopuyor çığlık çığlığa bana sarılıyor. Dün akşam uyutacağım anne korkuyorum diye yüzünü kapatıyor kapının altından ışığı görüyor korkuyorum diye. Niye böyle oldu ne oldu anlamadım ama son iki haftadır inanılmaz derecede her şeyden korkmaya çığlık atmaya başladı. Yaşayan var mı çocukları bu yaşta olan anneler lütfen yardımcı olun anlatıyorum konuşuyorum ama ne yapacağımı bilemez duruma geldim