Anne sütü alıyorsa uzayabiliyor bu süreç. Hatta uzamış anne sütü sariligi diye geçiyor adı internetten arastirabilirsiniz. Kızımın sariligi 11 çıktı hastanede yatmadi bol bol emzirdim geçti çok şükür sariligi ama gözleri ve yüzündeki sarılık 2.aya kadar devam etti. Yavaş yavaş açıldı rengi şimdi apakça bi kız oldu çok şükür ☺️