Merhaba, 7.5 aylık bebeğim yatağa girdiği an ağlamaya başlıyor. Çok düzenliydi uyku saatleri, yatağa koyar bir iki sallardım ama bir anda ne olduysa bozuldu düzenimiz. Beşikte sallamaya alışkın ama daha sallamadan yaygara kopartıyor. Sürekli yatakta oturmak için doğruluyor. Geçecek mi bu durum:(