katara sadece 5 bin 10 bin yapan nasıl yapıyor yargılamadan soruyorum.
Her ay baklagiller, kırmızı et-kıyma, pirinç, mercimek vs, deterjan almıyorum çünkü.
Eti ve kıymayı kurbanda stokluyoruz buzluğa.
Baklagiller, mercimek, pirinç gibi yiyeceklerinde beşer kiloluğunu alıyorum. Bitene kadar devam. Her ay almaya gerek kalmıyor. Deterjanlarıda yine büyüklerden alıyorum o da kuru dirilerle aynı mantık. Bitene kadar devam. Kahvaltılıklar işte peynir çeşitleri, zeytin cart curt her ay alınıyor. Hatta bittikçe takviyeleniyor. Makarnalar, kahve çeşitleri, tavuk, meyveler ve sebzeler falan her ay alıyorum. Abur cuburlarıda öyle. Mısır gevreği, çocukların sevdiği atıştırmalıklar, oğlumun beslenmesine koyduğumuz yiyecekler vs. Yine bittikçe takviyeliyoruz bu saydıklarım ayı bile zor görüyor bazen. Çok tüketildiği için. Dışarıdan yemek siparişleri dahil değil tabii bunlara fiyat olarak. Bütün bu saydıklarımın yanında günlükte en az 200 ₺ bakkala falan gidiyo.