zehra111 Kızlar bebelac gold mama kullanıyoruz 2 numaraya geçtiğimizden beri kızımın yüzünde kızarıklar döküntüler oluştu doktora götürdük egzama dedi başına gelen var mı mama dokunmuş olabilir mi
[silindi] zehra111 Instagram da Dr. Osman Gönüal mamalarin içeriği aynı demişti eger 1 kullanıyorsanız ama markette yoksa 3 numara bile verebilirsiniz içerikleri aynı demişti mamadab olduğunu sanmam ama yinede başka doktora gidin isterseniz olabilir de birileri yorum yapar simdi
hocuk zehra111 bizde farklı bir marka mama kullanıyoruz ancak 2 numarasına geçtiğimizde bebeğim galiba sindiremedi ishal gibi oldu sık sık cıvık kaka yaptı mamadan şüphelendim tekrar 1 e döndüm normale döndü kakası bizde de böyle etki etti
zehra111 [silindi] doktoru takip ediyorum ama bununla ilgili videosuna denk gelmedim hiç öylemiymiş şaşırdım gerçekten