Nevrie Hanımlar bebişleri kaç aylıkken ayrı odaya değiştirdiniz? Nelere dikat ettiniz, stres olmadan ağlatmadan formülü var mı ☺️
sibeldogu Nevrie 13-14 aylıkken ayırdım yer yatagı yaptım uyuyana kadar yanında yatıyorum uykuya dalınca yanından kalkıyorum sabah ezanına aglayarak kalkıyır korkuyor sesinden çok geliyor sesi sabah geri yanına yatıyorum🙈