sarmaliklahana Kızlar 6 senelik evliyiz eşimle. Yakın zamanda dogum günü var ama ben ne alacagımız bilmiyorum. Kıyafet alayım diyorum ofiste takım elbise giyer. Yok ben alırım onu. Ayakkabı alayım diyorum ihtiyacım yok diyor. Parfüm hafif kalıyor artık. Konser tur VS gibi seyler alayım diyorum onları kendin istediğin için alıyorsun diyor 🤭😄 Yahuuuuu ne alayım ben bu adama. Saat bileklik VS kullanmaz pek. Kol düğmesi var coooook özel günlerde kullanır. Offfff 😕😒
metemom_ sarmaliklahana hiç bir şey önceden hediye alırdım beğenmezdi şimdi sadece pasta güzel bir masa hazırlıyorum hepsi bu
fizikiharita Ben en son yıl dönümümüzde iyi bir kablosuz kulaklık almıştım. Bu tarz elektronik şeyleri seviyorsa olabilir belki.
sarmaliklahana metemom_ babamla yasıyoruz öyle bişey pek mümkün değil 😄 yoksa kurtarıcı olurdu Bayaa 🤩
sarmaliklahana Bebeginibekkleyenn mantıklı bu dediğiniz hiç aklıma gelmemişti bugün bakıcam neler var diye 🤭🤩🥰
Madamehappyyyyy sarmaliklahana Telefon aldım (kendi parasına ) 😅😅 Hediye almadan önce bunu alacağım demeyin. Ve bence en güzeli evde en sevdiği yemekler ve pasta artık bu şekilde kutluyoruz eskiden dışarı da yemek daha mantıklıydı ama artık o da monoton bizim için.
Duyulurum sarmaliklahana ofisi varsa orası için bir hediye alınabilir, arabasına bir şey alınabilir. Ev giyimi için pijama, tişört, terlik gibi şeyler alınabilir, deri kemer cüzdan eskiyse değerdirilebilir
crybaby sarmaliklahana ben en son oyun konsolu, köstekli saat(anısı var) , çikolata kütüphanesi aldım aklıma gelen farklı olanlar