Mustafaberk Merhaba bebegim bu hafta iki kez kakasini yapabildi.37 gunluk ve cok sikintisi var uyuyamiyor yardimci olabilirmisiniz ne yapabilirim
deletedmom1101 Mustafaberk kabız ve ya kakasını yapamıyor diyebilmek için bebeğinizin 10 gün hiç dışkılama yapmaması gerekiyor muhtemelen normal bir durum gibi gözüküyor ama içiniz rahat etmeyecekse bir hekim desteği alın 😌
Deletedmom58 Mustafaberk anne sütü alan bebeklerde 10 gün yapmamak normal fakat içiniz rahat değilse doktordan destek alın onun dışında kulak çöpüne zeytinyağı damlatıp poposunu uyarabilirsiniz
Ozgemir05 Canım bak bak bnde iki üç gün yasadım hala da gecmii değil ama bnımki mamada diye düşünüyoruz bugünde öyle oldu sabun koyduk bir de azıcık zeytinyağı verdik ne Kdar doğru bilmem ama biz böyle yaptık
bktsct Benim oğlumda 2 ay 10 günlük 3 gündür hic yapmadı bugünde 5-6 kez rahat yapmıstır hic biseyde yapmadıım ben ama 10 güne kadar anne sütüyle besleniyosa normalmiiş ama.
Mustafaberk Deletedmom58 gunde 2 kez mama aliyor oda sutum yetmiyor onun disinda tum gun anne suru aliyor