aselim0142 Merhaba raporlu mamaları ücretli almak istiyorum doktor yazmıyor kızım zayıf iştahı yok hiçbir şey yemiyor bir yaşında ek gıda almıyo anne sütü zararı var mı ücretli alsam kullansam yardımcı olabilir misiniz
Elfgrn aselim0142 herhangi bir sağlık sorunu mu var ya da ihtiyacımı var raporlamama içsin anne sütünü nasıl bir zararı olabilir Bunları açarsaniz.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aselim0142 Noktalama işaretlerini kullansanız çok daha iyi anlardık ama, hiç anlayamadım
aselim0142 Elfgrn ek gıda hiç yemiyo bnde çalışıyorum bebelac gold aldım onu da çok az içiyor ne yapcam bilmiyorum şaşırdım
rumeysamine Raporlu mama kullanman için bebeğin her hangi bir alerji durumu olması gerekiyor bunuda gastroentorolıji uzmanları görüp karar veriyor kızını o bölüme götürmen gerekıyor onlar uygun görürse yazarlar
Elfgrn Profilinize baktığımda sırf kilo alması için keyfi arıyorsunuz raporlu mama, yani Doktor bir sorun olsa zaten ekstra bir destek için bir şeyler verir bu şekilde keyfi bir mama dayamayın çocuğa, sağlığı yerinde mi Siz ona bakın.
aselim0142 Elfgrn bayramda herkes zayıf diye baskı yapınca çocuk da bişey yemiyor o yüzden takıyorum ilk çocuğum
rumeysamine aselim0142 o zaman raporlu mama vermezler zaten neden istediğinizi anlamadım raporlu mamanın tadı ve kokusu digerlerıne göre çok daha kötü normal mama içmeyen çocuk bunuda içmez ayrıca 1 yaşına gelmiş kızınız önceliğiniz yemek yemesi olması lazım onun için doktora götürmenizi tavsiye ederim
Dygosmn1 Mrb. 1 yaş 20 günlük 8.8 ki doğum kilomuzda 2400. Bizde raporlu mama kullandık ve kilomuz yerinegelince biraktirdilar Aptamil kullaniyorum devam sütü olarak .şuan kilosu kaç sizin boyu