Kızlar merhaba . Dün akşamüstü arabadan indirirken bebeğim kendini yere attı kaldırıma sürtüp düştü anlı şişti morardı çok hafif yüzü çizildi ve ağzından kan geldi megersem dişi kırılmış zaten bir tane dişi çıkmıştı alttan birde üstten çıkmaya başlıyordu alttaki yarısı kırılmış (8 ay 10 günlük bebeğim) acile gittik tomografi temiz çıktı bı sıkıntı yokmuş ama dişine çok üzüldüm ne yapabilirim yenisi çıkar mı diş etine zarar verir mi bu durum yaşayan var mı yenisi ne zaman çıkar bu düştüğünde sağlam çıkar mı bana yardımcı olun lütfen ilk kez böyle bı düşme yaşıyorum tecrubesiz ve çok kötü hissediyorum kendimi 🥺