2 aylık bebeğim var başlarda mamaya da başlamıştık hala mama yiyor hemşire baktı dediki senin sütün var emzirebilirsin dedi baktığında resmen süt fışkırıyordu benden sonra emzirmeye başladım yaklaşık yarım saat kadar emiyor biberona da alışmamış hem mama yiyor hem emiyor onda problem yok fakat yarım saat emzirmeme rağmen doymuyor ve sürekli ağzını açıyor ağlıyor uyumuyor asla hep huzursuz oluyor mama verince ağlamıyor ve hemen uykuya dalıyor o huzursuzluğu gidiyor sütüm yetiyor yani anlayamadım ben bu durumu yaşayan var mı