Ben düzeni anlatayım kısaca sabahları 7 gibi emzirip uyutuyorum daha sonra saat 9-10 arası gibi kahvaltısını yaptırıyorum. Gün içinde 2-3 kere öğle uykusu oluyor. Gelelim akşama😅Akşam 8.30-9 gibi uyur bir 45 dk falan sonra uyanıyor ve bizle oturuyor hiç uyumak istemiyor gece 12-12.30 u buluyor gece uykusuna geçmemiz maalesef gelişimini etkiler sonuçta ve düzene koymak istiyorum. Akşam 20 gibi uyuyor bebişler ne güzel ben nasıl yapabilirim acaba?🐣