Kızlar oğlum 2 buçuk yaşında 4 5 gündür gözlerini sanki tik olmuş gibi uzun süre kapatıp açıyor bu neden olabilir acaba bende yapma gözlerini öyle falan diyordum burda araştırdım ki öyle dememek gerekiyormuş pekiştirir falan yazmışlar onu artık dememeye karar verdim bi kaç gün daha gözlemlicem olmazsa doktora götürcem alerji denilip damla kullananlarda olmuş çünkü başına gelen var mı yakın zamanda