Kızlar merhaba, bebeğim ilk doğduğu hafta sarılık oldu ve değeri 12 cıktı anne sütü alıyor her saat besliyordum simdi 1 aylık oldu ve beslenmesi gündüzleri 2 saati geçmiyor geceleri de 2,5-3 saatte bir besliyorum ve şimdi değeri 9 cıktı? Çok az ilerlemiyor mu? Anne sütü cok yaramıyor mu sarılıktan 100cc-110 cc anne sütü içiyor. Mama takviyesi mi yapsam hızlı toparlanması acısından? Günde kaç öğün ve cc yapmalıyım?