atesarp Sabah biraz erken kalkıyormuş az daha geç kalksa daha iyi olurdu. Benim kızım 15. ayda geçti teke bu belirtilerden sonra. Sabah 8 e doğru kalkıyor mesela 12.30-13.00 gibi uyuyor 1,5 saat kadar. Akşam 21.00 de geceye geçiyor. İlk günler alışma sürecinde bir tık erken yattığıda oldu ama sonra düzen oturdu. Az daha geç kalksa sizinde alışma süreciniz daha kolay geçerdi aslında bilemedim şimdi