Benim bebegımde 3 aylık doğdugundan berı kendını memede doyuramadı 1-2 dk emeıp yatardı bırakıncada aglardı bende sagarak vermeye basladım o gunden berı hâlâ ara sıra meme tutsun dıye ugrasıyorum ama bı degısme yok. Sütüm azalır dıye korkuyorum hep bıde sagım yapmak çok zor ve vakit alıyor