Çimer üzerinden bu bebek ceteleri olayından sonra şikayetimiz vardı bunun üzerine soruşturma açıldı başhekim atandı sağlık bakanlığı tarafından sonuç olarakta raporda oğlumun tedavisinde doktor kusurlu bulundu ikizlerde bitişe vefat etti şimdi bu raporun tabibler birliğine yollandığını söylediler simdi buranında sonucunu beklememiz gerekiyormu yoksa mahkemeye basvurabiliyormuyuz daha doğrusu nasıl bir yol izlemeliyiz kafayı sıyırmadan napmalıyım