livanazz Merhaba arkadaşlar bebekler için en iyi yatıştırıcı yüz kremi hangisi kullanıpta memnun kaldığınız kızımın yüzü çok kuru ve hassas beyaz tenli olduğu için kızarıyo
pogacayanaginannesi livanazz benim kızımında cildi çok kuru ve egzaması var Bioderma atoderm kullanıyorum gayet güzel nemlendiriyor
siladgnchdr livanazz aynı şey kızım da var beyaz ve hassas mustela stelatopia kullanıyorum doktor önerisi
damlaozzz livanazz Bioderma Atoderm kesinlikle çok iyi ne zaman bir kızarıklık kabarma olsa ertesi günü sönüyor kendimede oğlumada onu kullanıyorum
seoyles Benim de bebeğim beyaz tenli ve yüzü çok hassas hemen kızarıyor ben ecowell’in losyonunu kullanıyorum hem nemlendiriyor hem de içeriği temiz olduğu için gönlüm rahat tavsiye ederim canım