Merhaba sevgili anneler bebeğim 55 günlük bu son 2 3 gündür büyük tuvaletini yapmıyor gazlı bir bebek gaz çıkartıyor büyük tuvalet yok lavmanla yaptırdım artık sen kabızsan geçer sütün yeterli gelmezse olur dedi doktorum bende mama yaptım verdim yapacak mı diye yine yapmıyor sütümü de çok verdim yine yapmadı normal mi acaba bebeği 2 3 gün sadece idrar yapan oldu mu idrar yapıyor 4 5 bez kafama takıldı böyle yapmazdı büyük tuvaletini yapardı acaba büyüdükçe bağırsak düzeni mi değişti normal midir