Perii0 o gerizekalı görümcene haddini bildirseydin keşke. El kadar çocuğa cüce mi denir? Ki boyu gaayet iyi maşallah. Biz 12 aylıkken hala o boyda değildik öyle diyim, ve doktor normal dedi. Kendi içinde aylara göre gelişimi önemli. Genetik çok etkili, sen de spor ve beslenmeyle desteklersin inşallah. Birkaç yıl sonra burda olursak inşallah çocuklarımız ortalamanın üstünde, bu normal mi diye sorduğumuz günler gelir 😂