baharelizz Merhabalar, benim de kızım 2,5 aylık. Doğum sonrası 3.günümde mastit olduğum için biz de biberonla mama vermek zorunda kaldık. Bi kaç gün devam etti süreç derken biberona da mamaya da alışmış olduk. Sağım yaparak vermeye alışınca emzirmeyi baya rafa kaldırdım ama sonra tekrar başladım. Bebeğiniz büyüdükçe memeyi daha kuvvetli alıyor. Önemli olan sütünüzün azalmaması. Emdiği kadar emzirin ve sürekli sağım yapın ki sütünüz artsın. Gündüz anne sütü, gece mama verirseniz hem verdiğiniz mama ölçeği en aza iner hem de bebeğiniz gece daha uzun uyur. Stres yapmayın. Hepsi birer süreç ve geçiyor gerçekten 🌸