Bebeğim 2 aylık olmak üzere uyuduktan sonra kollarını ve bacaklarını çırpıp kendini uyandırıyor ve ağlıyor bunun önüne geçemiyorum bu huy yenilerde gelişti ve herhangi bir hastalıkla bağdaşacak diye korkuyorum. Ayrıca tummy time yaparken kendini ileri itmeye emeklemeye çalışıyor yapamayınca da ağlıyor bu nedenle tummy timeda yapamıyoruz. Aynı durumları yaşayan var mı?