Papatya-eylul88 Kızlar şimdi bana 260 tl para gelecek.ben yatirim amaçlı altin almak istiyorum ama hangisini almalıyım.ata lira olurmu acaba?benim bildigim yatirim amaçlı alinıyor.fikri bilgisi olan yazabilirmi
Meri-Mel Papatya-eylul88 260bin mi demek istediniz öyle ise külçe altın alıyoruz biz en çok ondan kâr elde ediyoruz 🌷🌸 Ata lira , cumhuriyet hep bozarken illaki aşağı çekiyor.
Azyef Papatya-eylul88 Ben de dün aldım biraz bilezik takıyorsanız Ajda alın ben Takmam diye hepsini tam aldım
[silindi] Papatya-eylul88 yatırımlık olarak alacaksanız en mantıklısı gram altın. Satarken değer kaybı çok az muhafaza etmesi kolay. Hatta 10gr 20 gram gibi külçeler alırsanız minimum kayıp yaşarsınız. Gelecek paranızın tamamını gram altın yaparsanız 60 gramdan fazla eder sanırım. Bir adet 50 gr bir adet 10 gr külçe süper olur 👍🏼 Not: yatırım tavsiyesi değildir
emosss__ Bugün haberlerde gördüm külçe altın en iyi yatırım aracıymış bir gramdan başlıyormuş bende altın biriktiriyorum külçe altın almaya karar verdim
emosss__ Papatya-eylul88 24 ayar işlenmemiş altın istediğiniz gramajda alabilirsiniz googledan bakın isterseniz
etuerk Papatya-eylul88 ailem senelerdir külçe alır yatırım öyle yapar asla zarar ettiklerini görmedim
Meri-Mel Papatya-eylul88 Evet canım gram altın oluyor 1 gramda var 10 gramda 50 gramda var. Eğer yatırımlık istiyorum muhafaza sorunum yok diyorsan o şekilde yok ama muhafaza zor olur dersen Ajda kolunda durabilir o şekilde onda da kayıp az oluyor . Sanırım senin 50+10 gram olur o şekilde alabilirsin.
Prensagah Papatya-eylul88 Allah daha çok versin maşallah diyelim de nerden geldi bukadar para merak ettim doğrusu bende bayramda aldım beşli kaburga bilezik bana babamdan kalmıştı kalanına da gram aldım
Papatya-eylul88 @“Prensagah”#p35308432aminnn🙏 ailemden canm babam yeni ticarete atıldı 1 sene önce kâr edersem vericem diyordu hep etti demekki😂işimiź görülsün az çok diye vermek istedi ama cok şukur şuan ihtycmiz yok.en iyisi altin almak mantikli geldi banada… @Prensagah
Birhaziranhikayesi Papatya-eylul88 bereket versin öncelikle, ben babanızın işini sormak istiyorum 😂 ticaret malum riskli ne üzerine iş yapıyor biz de bilsek öğrensek fena olmaz 😬
Papatya-eylul88 Birhaziranhikayesi mobilya uzerine dukkan açti cnm.cok eskidende vardi kucuk bir dukkanı olmadı kapatmişti şimdi biraz daha iddiali girdi işe yani daha pahali mobilyalar ozel tasarimlar yapiyor🌼🫶
Birhaziranhikayesi Papatya-eylul88 kesinlikle mobilya işinde işini güzel yapar ederse çevresi de olursa para var, portmanto yaptırıyorum 65 bin tl düşünün daha fazla fiyat verenler de oldu bu uygun hali 😂
Papatya-eylul88 Birhaziranhikayesi evet gerckten pahali ne yalan soylim🤦🏻♀️gecende bi konsol yapmış 150 bin🤦🏻♀️