bolgn 3.aya girdiğimizden beri bizde de durum bu.2 Aylıkken iyi-kotu bir düzen oturmustu,3 saatte 1 emiyordu şimdi sürekli memede,sadece memede uyudu dün gece.Her yerine yatırdığımda 5 dakika sonra ağlayarak uyandı.Sabaha kadar dua ettim,sabır ve güç diledim ve nereye kadar böyle devam edecek diye korka korka bebeğimi izledim.Kucagimda memede uyuduğu için saatlerce tuvaletimi tuttum, susadım daha çok tuvaletim gelir diye icemedim,her yerim uyuştu,kipirdayamadım ve gerçekten zaman geçtikçe kolaylaşacağına inanmaya çok ihtiyacım var.