Kızlar fena üşutmüşüm ve bi an önce toparlanmam lazım dr.gittim ilac verdi kendjm ne yapabilirim acaba.bogzim felaker agriyor ve oksürdukce gögsüm parçalaniyor sanki balgamda gelmiyor dogru duzgun.valla çok canım yanıyor yutkunurkende felkat aciyor.en pratiginden nasıl toplarim acBa vRmı öneriniz.emzirmiyorum bi arada