Emir7227 yok hiç bir tedavi görmedim canım.. evlendigim de hemen çocuk sahibi olmak istediğim için hiç bir şekilde korunmada ve evliligimin 8. Ayında hamile kaldım kızima.. kızım dan sonra yaklaşık 3 sene doğum kontrol hapı ile hem korundum hemde düzenli adet gördüm 1 ay bazı sebeplerden dolayi icemedim ve ay oğluma hamile kaldım..