aryabebek473_ 7 ay 10 günlüğünz asla düzenli bir uyku rutinimiz olmadı ek gıda desen hak getire yemiyoruz geceleri çok sık uyanıyoruz bireyleri düzgün yapamadığım ortada zaten ama çok yoruldum cidden ne yapcam bilmiyorum . Kilosuda çok çok az anne sütü veriyorum
gizoliii aryabebek473_ ek gıda henüz tadım sürecinde çok çok yemesini zaten beklemeyin , gece saat başı uyanması dişten kaynaklı olabilir ya da uyuturken verdiğiniz desteği azaltabilirsiniz genelde destekli uyuyan tüm bebeklerde aynı şey görünüyor çünkü 🤗
gizoliii aryabebek473_ saat başı uyanmasının sebebi bu işte , azaltarak destekleri kesmeye çalışın inanın çok fark ediyor