omgmiray naz_07 benim bebeğimde iki aylıkken başladı mustela stelatopia bütün ürünleri kullanıyorum kurudukça sık nemlendirin dedi doktor
pnarrzeyn naz_07 benimde kızım öyleydi laroche posay krem ve şampuanını kullandık o toparladı cok şükür tavsiye ederim kaşıntıya kuruluğa çok iyi gelmişti bize
skrysra naz_07 benım bebegım oldu doktor peitel diye bır krem yazmıştı 3 gune geçti bır de sık sık duş aldırmak gerekir
karanimo28 Benim bebeğim heryeri kabar kabar kabarıyo kızarıyo kolları sırtı ensesi yüzü hatta kafası bile konak oldu almadığım değiştirmediğim krem şampuan kalmadı😒
Hividar Merhaba oglum 28 aylık 8 aylık iken atopik dermatit denildi doktorumuz tavsiyesi ile bioderma atoderm kullanıyoruz çok iyi şükür kullandığınızda beri rahatız tavsiye ederim . Deneyin
naz_07 Hividar şuan tedavi için hipokort kullanmaya başladık . Nemlendirici olarakta la Roche kullanıyoruz . Bebeğim çok kaşınıyor ama huzursuz yani
Hividar naz_07 maliyeti yüksek bi krem ama isterseniz doktorunuz un onerdiği ile beraber benim onerdiğimin küçük boyunu alın deneyin derim . Bnm oglum vok kötüydü şükür kullandığım günden beri bırak kalıntısı kızarıklık kabarcıklar bile oluşmuyor .
karanimo28 İlk sebamedle başladık bebeğim 2,5 aylık sonra mustela stelatopia ve nemlendirici olarakta bepanthol sensidaily kullanıyorum bepanthol iyi geldi gibi vücüduna ama bakalım bikaç gün oldu henüz buda iyi gelmezse aveeno önerdi doktorumuz onu deniycez
alerjikbebekannesi12 omgmiray advantan pediatrik olarak geciyo diğerlerine göre daha iyi ve masum bir araştırın bnce
ayseli06 Merhaba. Benim de bebeğimde var 4 aylık. Doktor kortizonlu krem vermişti onu kullandım geçti. Ama çok ve devamlı kullanmamak gerekiyor kortizonlu olduğu için. Sonra bol bol nemlendireceksin dedi. Bioderma şampuanı kullanıyorum. Önce la rocheun nemlendiricisini kullandım biraz etkisiz geldi Biodermaya geçtim. Doktor ikisine de olur demişti ama eskisi kadar olmasa da yine var. Ne yapıcam bende artık çaresiz kaldım.
ayseli06 alerjikbebekannesi12 Evet test yapıldı kan da alındı ama bir şey çıkmadı. Doktor sürekli nemlendir dedi. Advantan yazmıştı kortizonlu kremmiş işte o çok iyi geldi hemen geçirdi ama doktor az sür dedi. Bırakınca eskisi kadar olmasa da şu an aşırı kuruluk var. Her krem sürdüğümde sanki hiç sürmemişim gibi kuru oluyor cildi özellikle kolları ve bacakları. 2-3 saatte bir sürüyorum oysa.
alerjikbebekannesi12 naz_07 bizimki besin alerjisi kaynaklıydi süt ve yumurta alerjisinden dolayı Bioderma duş yağı kullandık bütün vücudu düzeldi . La Roche posey app+m Bioderma şampuan ve kortizonlu locoderm advantan gibi kremlerle bu süreci atlattik