nazliminannesi hayır Makinada ayarladım 8 saat mayalanması diye az önce bittim mayalanması şu an sıcak yoğurt tutmuş buzdolabına koymak istiyorum bazıları ağzıaçık bir şekilde öyle koyuyor ya daha iyi olsun diye şu an yoğurt sıcak elimde bekliyor ne yapayım buzdolabına geri mi koysam yoksa dışarıda mı durmalı bilmiyorum şu an sıcak ekşir mi dışarıda bıraksam