pembikmom Kızlar ağzım hiç boş durmuyor sürekli birşeyler yemek istiyorum tok olsam bile yemek istiyorum her zaman ağır yemek olur abur cubur olur sürekli yemek istiyorum ağzım boş durmasın istiyorum sizlerde öyle misiniz yoksa farklı mısınız
babyandmom_ pembikmom Sadece su içebilen ben. İlerleyen zamanlarda düzelir miyim bilmiyorum ama 42 gündür ağzıma bişey atamıyorum sütüm gider diye de ödüm kopuyor
omgmiray babyandmom_ bende öyleydim gider tamamen gitmese de çok azalır bana inanın doğumdan sonra kiloma takmıştım tüm doğum kilolarımı verdim ama sütüm aşırı azaldı suyu fazla içiyordum sadece ama düzgün beslenmiyordum şimdi sit artırıcı o bu sağım tekniği uğraşıyorum bebeğim kilo alamayınca bir süre kafayı yedim
pembikmom babyandmom_ ayy nedeeen yesene içsene bide emziriyorsun anladığım kadarıyla sütün gitmesin önceden de mi böyleydin çocuktan önce ye zorla kendini abur cubur da mı canın çekmez hiç
rachelgreen_ babyandmom_ ilk günlerimde stresten ben de böyleydim lokmalar ağzımda büyürdü sadece su içiyodum ama bebek emdiği sürece sütüm hiç azalmadı hatta çoktu şaşırıyodum yemememe rağmen azalmamasına o yüzden bol bol emzirin yemeseniz de süt olur hep
babyandmom_ omgmiray Niyetim kilo falan değil inan ki bebeğim sağlıkla doysun yeterli. Ama bu yemek yiyememek sütümü azaltmaz inşallah
zuhalsebu pembikmom eve bir şeyin girmesiyle bitmesi aynı gün o oradaysa mutlaka yenecek… allahtan borçtan harçtan abur cubur almaya para kalmıyor da sayesinde kilo verdim🤣
pembikmom zuhalsebu yaaa borç harç 😂😂 evet bizde de böyle eve bir abur cubur giriyorsa bitecek o yüzden bırakırsam eğer almamayı düşünüyorum hiç 😂😂
omgmiray babyandmom_ anlıyorum siz yine de sadece süt için faydalı olacak şeyleri yemeye çalışın arada bir hurma ceviz mutlaka atın ceviz aşırı yağlandırıyor sütü protein bir de yeşil yapraklıları her gün yemeye çalışın ve sabahları bir yumurta
doga112 pembikmom eşim de öyle dk başı bişeyler yemek ister. Sinir olurum evde olmasına 😂😂 ramazanda rahattım bu yüzden😂 ben öğün saatinde yerim o devamlı yediği için mesela ben öğlen yemeği yerken acıkmadım der yemez bir saat sonra başlar acıktım bilmem ne zıkkım ye ortaya geldiğinde yesene işte ancak kilo yapıyor iyi birşey değil
05012025 pembikmom acıktırmasının dışında ben anlık yeme isteğimi azaltsın ağzım boş durmasın diye kullanıyorum sıkılınca da bırakıp su içmeye başlıyorum su kesmezse en iyi ihtimal elma yiyorum 🥲
babyandmom_ pembikmom hamilelikten önce de tek öğün beslenirdim hamilelikte çok iştahlıydım doğum yaptım doğumdan sonraki ilk üç gün hiç bir şey yiyemedim şimdi de yemek aklıma gelmiyor sadece su kahve bu tarz şeyler istiyor canım. Abur cubur hiç sevmedim zaten oldum olası. Sütüm artsın diye hurma falan arada atıyorum ağzıma
zumrut80 pembikmom ay bende aynıyım . Yemek yerken çayın yanında ne yesek diye düşünüyorum 😂 ama baya durdurdum bir haftadır kendimi yoksa kilo veremicem😂