Öncelikle hayırlı geceler kızlar afedersiniz jilet ile kıllarımı alırken özel bölgemde kesik oluştu ve sürekli kanıyor doktora gitmekten utanıyorum varmı önerebileceğiniz krem batikon ile pansuman yaptım ama yine kanama oluyor yardımcı olursanız sevinirim eczaneden hangi kremi alabilirim pansuman için furacin var o özel bölgeye sürülür mü bilemedim