Kızım 4 aylık iki gün önce ateşlendi acile götürdüm öksürük ve burun tıkanıklığı var ateşi düştü ama öksürük ve burun tıkanıklığı devam ediyor sürekli burnunu açmaya çalışsamda aynı ve zorla besliyorum resmen biberonu ağzına koyduğun anda ittiriyo öğürüyor içmek istemiyor asla kaşıkla bile vermeye çalıştım son çare o şekilde anca biraz içti çözümü olanlar var mı ?