birannebircagann kiwi nin aldım canım geçen sene hatta ben aldıktan sonra annemler ve dayımlarda aldı. Geçen seneden beri kullanıyorum çok memnunum özellikle oğlumun geniz akıntısı oldugu için gece öksürüklerimiz oluyo bayag rahatlatıyo. 2 litrelik su tankı var, buhar ayarı var. Yoğun veya hafif gibi… 3-4 saatten fazla gidiyo yani tabsiye edebilirim bi sorun yaşamadım