Merhaba bebeğim 11 aylık olacak 2 gündür geceleri birden şiddetli ağlamayla uyanıyor ayaklarını tepiyor ağrısı mı var diye düşünüyoruz ama eşim sakinleştirmek için aydınlık odaya götürüyor oyun oynuyor hemen susuyor yani ağrısı olsa susmaz diye düşünüyorum gece terörü diye bir şey varmış bu aylarda yaşanıyor mu bilmiyorum ne yapabilirim başına gelen var mı hep dua okur üflerim ama