bikahveicelimmi Umaymom2 benim oglum da 18.5 aylik surup kartonlarinin kenari, kitap kenari ne bulursa disliyor sonra agzini aciyor al agzimdan diye🙈 anormal degil bence
mrtsvda Umaymom2 benim kızım da 13 aylık aynı durumdayız ısırıyor bir de alacağım diye kaçıyor benden 😅
elisa2705 Umaymom2 23 aylık durum aynı hele peçeteye zaafı var görünce cıldırıyor evde kullanmaya korkar olduk 🙄
Umaymom2 bikahveicelimmi ay içim rahaltadı çok garip geldi bildiğin dişlemiyor yemeyi seviyor benim kız 😀
selintrkl Demir eksikliği nedenli yapıyorlar diye biliyorum ama doktorunuza da bir sorabilirsiniz tabi bir kan testi isteyebilir
Minel-inannesi Umaymom2 evet o aylarda yapiyolar oyle seyler. O ara kitaplarla kizimi tek birakmamistim. Okuyup kaldiriyodum sonra gecti☺️