hulyanurrr Kızlar siz hangi marka kullanıyorsunuz? Önerebileceginiz bir marka var mı bebeğim sürekli tıkanıyor ve dr. Hava makinesi almamı önerdi elektrikli mi şarjlı mı daha mantıklı
poyrazmom2604 hulyanurrr eczaneden artı med almıştık elektrikli memnun kaldım bebeğimin akciğerlerinde enfeksiyon vardı hırıltısı vs 10 gün düzenli kullanınca geçti şükür içine bi kaç ilaç+serum fizyolojik damlatıyodum
ikibebekannesi34 hulyanurrr elektrikli olan çok sesli calısıyor uyurken vs kullanamazsın cocuk 8/9 aylık oldugunda sesinden de korkuyor bi miktar. Sarjlı sessiz güzel bence sarjlı alın
aybarstonunannesi hulyanurrr elektrikli olan eczanede ne varsa onu almıştım markasını şuan hatırlayamadım ama şarjlı olması işime gelirdi şahsen zaten hava verirken sürekli aktif sağa sola gitmeye çalışıyor priz olmayan bi ortamda şarjlı olan daha işe yarar bence
Feslo hulyanurrr bizde omron’un kompresörlü modeli ve nexus var. bebeğim omron’un sesinden korkmaya başlayınca kullanamaz olduk mecbur nexus aldık. nexus daha sessiz ve pratik. omron daha güçlü ve kaliteli bence.
alerjikbebekannesi12 ikibebekannesi34 uyurken kullanılmaz ki doktorlar tavsiye etmiyor Cunkikonulan ilaçlar kalbi hızlandırabiliyo
hulyanurrr Biz de eşimle kararsiz kaldık şarjlı ya da pilli olanların ömrü acaba daha mı kısa diye cevabınız için de teşekkür ederim
poyrazmom2604 hulyanurrr ben gündüzleri kullanıyodum geceleri yatarkende oda nemlendirici kullanıyorum
ikibebekannesi34 hulyanurrr nexus bizim kullandığımız ama ⅔ kademeli hangisi olsa işinize yarar bence.
ikibebekannesi34 poyrazmom2604 ya oda nemlendiriciyi nasıl kullandınız bende onu sorsam size. İçine icme suyu koydugum halde dibinde kirec gibi seyler görüyorum. İçime sinmiyor kullanmak artık..
poyrazmom2604 ikibebekannesi34 sularınız kireçli olabilir mi? Hazır su koyun olmadı yada arıtma vs varsa ben trendyoldan ucuz yollu aldım işimi görüyor 2 aydır kullanıyorum
Feslo ikibebekannesi34 oda nemlendirici yerine 1 2 havluyu tamamen ıslatıp suyunu sıkarak bebeğinizin yattığı yere yakına koyarsanız epey nem yapıyor. bana doktorumuz tavsiye etmişti. nem ölçerde de hakkaten işe yaradığını gördüm.
BortcecineG hulyanurrr rica ederim . Kullanımına dikkat ederseniz uzun ömürlü oluyor . Akrabamız nemli bırakmayın demisti. Çeşme suyu ile temizlemiyorum kirec olmasın diye. Geçmiş olsun. 🌺
Prensesssannesiiii hulyanurrr nimonunkini kullanıyorum, şarjlı. Çok sessiz kızım uyurken yapıyorum asla sesi de çıkmıyor şarjı gayet yetiyor
zuhalsebu hulyanurrr dayımız medikalci kendisi ufakların gücü yetmediğini söyledi üstün körü temizler dedi philipsi hediye etti bize sesli evet ama ben memnunum Uyurken kullanıyordum uyanmıyordu kızım
Feslo ikibebekannesi34 rica ederim muhakkak deneyin :) ben gün içinde o havluları hep ıslak tutmaya çalışıyorum epey yükseliyor nem.