Bebeğim 4,5 aylık şuan 4 numara bez kullanıyo bitmek üzere ama bi tık küçük gelmeye başladı . 5 numara sipariş oluşturmak istiyorum. 3 numara elimde çokça kalmıştı bundada öyle olsun istemiyorum çoklu mu yoksa az mı almalıyım indirimden takip ediyorum ona göre siparişimi oluşturayım